Benjamin Juhlin

Om det roliga i livet: dvs ekonomi och anarki

Tips om inlägg om att vara döv i politiken

with 4 comments

Vill tipsa alla om ett inlägg som kommunfullmäktigeledamöten för mp i Lidingö skrev på bloggen fulldelaktighet. Inlägget som handlar om hur hennes dövhet ifrågasätts av Moderaten Paul Lindquist tog mig väldigt hårt. Det är så jävla omänskligt att agera som moderaten på Lidingö gör. Jag föddes med en måttlig hörselskada på vänster öra (anledningen till att jag gärna har personer till höger om mig när vi pratar) och när jag läste blogginlägget ovan blev jag väldigt ledsen. Egentligen tänkte jag först skriva att jag blev arg men jag blev inte arg utan bara väldigt ledsen. Jag undrar om Paul Lindquist vet vilken idiot han är.

Written by Benjamin Juhlin

januari 23, 2011 den 11:48

Publicerat i Uncategorized

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] Fler: Benjamin Juhlin […]

  2. Jag hittade din blogg av slump, jättebra skrivet!
    Jag skriver också blogg om samhället mot dövas problem
    Länk är http://blogg.dinstartsida.se/att_vara_dov/inlagg/1425991

    Att vara döv

    februari 5, 2011 at 11:20

  3. Intressant här.

    Askungen

    februari 17, 2011 at 17:30


Kommentera

