Benjamin Juhlin

Om det roliga i livet: dvs ekonomi och anarki

Föreslagen till språkrör i Grön Ungdom Stockholm

with one comment

Jag är valberedningens förslag till språkrör för Grön Ungdom i Stockholmsregionen. Grön Ungdom i Stockholmsregionen växer med rekordfart just nu och jag är väldigt stolt över att bli föreslagen till språkrör för vår organisation. Jag hoppas att jag kan bidra till att genomföra en grön omställning i världen och att jag kan peppa andra att hjälpa oss!

Här kan du läsa hela valberedningens förslag:

http://gronungdom.se/engagera-dig/vaara-lokalavdelningar/stockholmsregionen/aarsmoete-2011/valveredningens-foerslag

Written by Benjamin Juhlin

mars 11, 2011 den 14:46

Publicerat i Grön Ungdom

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] Föreslagen till språkrör i Grön Ungdom Stockholm – Är glad att jag fått valberedningens förtroende inför valet av styrelse till Grön Ungdom. Jag vill även rikta ett grattis till Benjamin Juhlin, Julia Finnsiö och Simon Kjellberg som är föreslagna som nyval på tunga poster. Ska bli grymt kul med årsmöte 26-27 mars, hoppas det inte är något annat som stör då så vi får ordentligt mediefokus (LOL). […]


Kommentera

