Benjamin Juhlin

Om det roliga i livet: dvs ekonomi och anarki

2 korta

leave a comment »

Vill tipsa om två saker idag!

Först en insändare jag skrev till Östersundsposten där jag under rubriken ”Låt den vegetariska maten vara smakrik” klagar på dålig vegetarisk mat.

Det andra är att jag blivit föreslagen till kongressombud för Grön Ungdom. Motiveringen lyder:

”I sitt språkrörskap i Stockholmsregionen har Benjamin tagit regional politik till nya nivåer. Att ha en åsikt och bryta igenom med den är en förmåga få förunnat, Benjamin är en av dessa få.”

Jag tackar för valberedningens förtroende (jag hade inget att göra med kongressombudsförslaget) och hoppas att jag får samma förtroende från RÅM!

Written by Benjamin Juhlin

januari 10, 2012 den 12:15

Publicerat i Grön Ungdom

Kommentera

