Benjamin Juhlin

Om det roliga i livet: dvs ekonomi och anarki

Läsningung

leave a comment »

Jag kan inte någon tyska. Men vill gärna kunna det. Därför försöker jag att göra min rubriker tyska. Oklart om det går särskilt bra.

Nåväl. Hoppas att alla hade en lika bra långhelg som jag hade. Jag läste nämligen dessa böcker.

Den bok som är staplad högst upp och inte syns jättetydligt är PJ O’Rourkes sammanfattning av Adam Smith Om Nationernas Välstånd. Väldigt rolig sammanfattning av en bok som förändrade världen.

Written by Benjamin Juhlin

maj 21, 2012 den 18:06

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

