Benjamin Juhlin

Om det roliga i livet: dvs ekonomi och anarki

Jag slutar som språkrör

with one comment

För två år sedan blev jag vald till språkrör för Grön Ungdom i Stockholmsregionen. På frågor om hur länge jag tänkte sitta svarade jag två år och nu har den tiden gått. Årsmötet den 17 mars blir mitt sista årsmöte som språkrör.

Detta borde inte komma som någon chock. Under en lång tid har jag varit öppen med detta och svarat att detta är mitt sista år. Anledningen till att jag skriver detta inlägg är istället för att se till att alla vet så att det inte är några frågetecken samt tacka de som hjälpt mig.

Under de här åren har jag på en ideell basis fått genomföra fantastiska saker och bland annat blivit publicerad i både SvD och DN. Detta hade varit omöjligt för mig att genomföra själv. Därför skulle jag vilja rikta ett stort tack till alla er som korrläst debattartiklar, resonerat kring strategiska överväganden och stöttat mig. Ni vet vilka ni är och jag kommer nog aldrig att kunna återgälda era tjänster tillräckligt.

Utöver det vill jag även tacka Grön Ungdom i Stockholmsregionens medlemmar. Tack för alla gånger ni lyssnat intresserat under mina föreläsningar, tack för alla dåliga skämt ni skrattat åt och tack för den tid jag fått vara ert språkrör.

Written by Benjamin Juhlin

januari 7, 2013 den 16:15

Publicerat i Grön Ungdom

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bergen kommer att gråta.

    Erik

    januari 7, 2013 at 16:24


Kommentera

